UE
Unia Europejska
nieslyszacy WCAG 2.0

Tematy

42_obwoluta 1.jpg

Grand Tour. Narodziny kolekcji Stanisława Kostki Potockiego, Muzeum Pałac w Wilanowie, Warszawa 2006, 279 str., 475 il., okładka twarda w obwolucie, ISBN 83-915126-6-5, cena 50 zł Publikacja - pamiątka wystawy zorganizowanej w ramach Jubileuszu 200-lecia działalności Muzeum w Wilanowie 1805-2005. Barwna …



Co to jest ECHOCAST?

ECHOCAST (European Cultural Heritage Organizations Customer Awareness Staff Training) to program i materiały szkoleniowe wypracowane w wyniku międzynarodowego projektu, w którym uczestniczyły instytucje kultury i ośrodki uniwersyteckie z różnych krajów europejskich.

10 instytucji uczestniczyło w projekcie UE: Lancaster University Department of Continuing Education (lider); Historic Royal Palaces Agency, Hampton Court; Historic Scotland; Schloss Schönbrunn Kultur-und Betriebsges GmbH; Staatliche Museen zu Berlin Preussischer Kulturbesitz; Associazione Civita; PIN Servizi Didattici e Scientifici per l’Universita di Firenze; Muzeum Zamkowe w Malborku; Międzynarodowe Centrum Kultury w Krakowie.

Muzeum Pałacu Króla Jana III w Wilanowie aktualizuje, modyfikuje i rozwija owe materiały za zgodą polskich partnerów projektu: Muzeum Zamkowego w Malborku i Międzynarodowego Centrum Kultury w Krakowie, oraz Schloss Schönbrunn Kultur- und Betriebsgesellschaft m.b.H., do którego należy nazwa ECHOCAST, zastrzeżona jako Community Trade Mark. Muzeum Pałacu Króla Jana III w Wilanowie prowadzi również szkolenia trenerskie, organizuje egzaminy i wydaje certyfikaty.

 

kontakt:
Muzeum Pałacu Króla Jana III w Wilanowie
echocast@muzeum-wilanow.pl

drukuj
Podziel się:
Wykop Facebook
Echocast trudne sytuacje.jpg

Moduł: „Rozwiązywanie trudnych sytuacji” (artykuł)

Szkolenie specjalistyczne, oparte na analizie konfliktów, pozwala rozpoznawać ich mechanizmy, rozwija umiejętności reagowania w sytuacjach trudnych, umożliwia ćwiczenie zachowań skutecznych i adekwatnych w danej sytuacji.

Echocast różne potrzeby.jpg

Moduł: „Różne potrzeby zwiedzających” (artykuł)

Szkolenie rozwija wiedzę o potrzebach różnych grup zwiedzających i możliwościach odpowiadania na ich oczekiwania (np. seniorów, dzieci, gości z niepełnosprawnościami, osób z różnych kręgów kulturowych, znanych osobistości, dziennikarzy). Przedstawiamy cele, zawartość merytoryczną i potrzebne materiały.

Echocast doskonala obsluga.jpg

Moduł: „Doskonała obsługa klienta instytucji kultury” (artykuł)

Szkolenie podkreśla rolę personelu pierwszego kontaktu i znaczenie najwyższej jakości obsługi, wzmacnia postawy odpowiadające na potrzeby i oczekiwania zwiedzających i pozwala ćwiczyć skuteczną komunikację. Przedstawiamy cele, zawartość merytoryczną i potrzebne materiały.

Echocast wprowadzenie.png

Moduł: „Wprowadzenie do obsługi klienta instytucji kultury” (artykuł)

Szkolenie podkreśla rolę personelu pierwszego kontaktu i znaczenie wysokiej jakości obsługi, rozwija postawy sprzyjające współpracy z odwiedzającymi zgodne z procedurami obowiązującymi w instytucjach dziedzictwa. Przedstawiamy cele, zawartość merytoryczną i potrzebne materiały.

echocast certyfikat_1.jpg

Certyfikowani trenerzy ECHOCAST Polska (artykuł)

Certyfikowani trenerzy programu ECHOCAST Polska to osoby, które przeszły szkolenie z umiejętności trenerskich, znają zaktualizowane materiały ECHOCAST i po zdaniu egzaminu otrzymały certyfikat.