© Muzeum Pałacu Króla Jana III w Wilanowie
   |   18.03.2016

Moduł: „Rozwiązywanie trudnych sytuacji”

Szkolenie specjalistyczne, oparte na analizie konfliktów, pozwala rozpoznawać ich mechanizmy, rozwija umiejętności reagowania w sytuacjach trudnych, umożliwia ćwiczenie zachowań skutecznych i adekwatnych w danej sytuacji.

Czas szkolenia: dwa dni po ok. 9 godzin + 1 godz. na egzamin

Cele szkolenia:

  • Zrozumienie przez uczestników mechanizmów konfliktów.
  • Odróżnianie zachowań asertywnych od agresywnych i uległych.
  • Poznanie przez uczestników ich intuicyjnych sposobów zachowania w sytuacjach konfliktowych.
  • Ćwiczenie dobierania adekwatnego i skutecznego stylu rozwiązania konfliktu w zależności od sytuacji.
  • Poznanie podstawowych zasad wyrażania próśb i oczekiwań, a także złości.
  • Zdobycie przez uczestników podstawowej wiedzy na temat stresu w pracy.

Zawartość merytoryczna:

  • Trudna sytuacja czy trudny klient?
  • Skąd wiemy, jak się na co dzień zachowywać?
  • Komunikacja z klientami w trudnych sytuacjach.
  • Konflikt w relacji z klientem.
  • Asertywność w trudnych relacjach z klientami.
  • Radzenie sobie ze stresem w pracy.
  • Sześć kroków do przejęcia kontroli nad sobą i sytuacją.

Materiały szkoleniowe i wyposażenie:

  • Tablica typu flipchart (z papierowymi kartami) i pisaki.
  • Laptop i projektor multimedialny oraz ekran.
  • Długopisy i notatniki.

Serdecznie zapraszamy do zapoznania się z pozostałymi modułami szkoleniowymi, dostępnymi w ramach programu ECHOCAST.


Kontakt:
Muzeum Pałacu Króla Jana III w Wilanowie
echocast@muzeum-wilanow.pl