UE
Unia Europejska
nieslyszacy WCAG 2.0

Tematy

To pierwsze tego typu rozwiązanie, które całkowicie zrewolucjonizuje identyfikację dzieł sztuki pochodzących z grabieży wojennych. Dzięki aplikacji możliwa będzie automatyczna identyfikacja obiektu jedynie na podstawie fotografii wykonanej za pomocą telefonu komórkowego.


Szkolenia pracowników

Szkolenia pracowników prowadzone są przez certyfikowanych trenerów programu ECHOCAST Polska, których lista wraz z danymi kontaktowymi udostępniana jest przez Muzeum Pałacu Króla Jana III w Wilanowiena stronie WWW. Muzeum nie pośredniczy w organizacji szkoleń pracowników, a udziela informacji o osobach z aktualnymi certyfikatami. Szkolenia odbywają się zgodnie ze standardami ECHOCAST według zaktualizowanych, zmodyfikowanych i dostosowanych do warunków polskich instytucji kultury materiałów.

Dostępne są cztery moduły szkoleniowe: „Wprowadzenie do obsługi klienta instytucji kultury”, „Doskonała obsługa klienta instytucji kultury”, „Różne potrzeby zwiedzających”, „Rozwiązywanie trudnych sytuacji”, które pomagają rozwijać i wzmacniać kompetencje społeczne pracowników. W przygotowa¬niu jest również „Kompetentne oprowadzanie”. Omówienie zakresu poszczególnych modułów znajduje w broszurze promocyjnej oraz na stronie WWW Muzeum Pałacu w Wilanowie.

Zazwyczaj proces szkolenia pracowników powinien zacząć się od „Wprowadzenia do obsługi klienta instytucji kultury”. Moduł ten może być połączony z „Różnymi potrzebami zwiedzających”. Pozostałe materiały służą rozwijaniu już przećwiczonych kompetencji i zaplanowane są jako dalsze etapy procesu pracy z zespołem i kształtowania standardów jakości obsługi.

Właśnie w takim, szerszym kontekście – wypracowywania i utrzymywania optymalnych dla danej instytucji rozwiązań pracy z publicznością – warto planować szkolenia pracowników i współpracowników. W dobraniu konkretnych modułów szkoleniowych ECHOCAST do oczekiwań zamawiającego i specyfiki danej instytucji mogą pomóc koordynatorzy programu.

Certyfikowani trenerzy programu ECHOCAST Polska to osoby, które przeszły szkolenie z umiejętności trenerskich, znają zaktualizowane materiały ECHOCAST i po zdaniu egzaminu otrzymały certyfikat.

Wszystkich chętnych do zorganizowania szkolenia z wykorzystaniem aktualnych materiałów ECHOCAST zapraszamy do kontaktu z wybranym trenerem programu ECHOCAST. Aktualna lista trenerów wraz z danymi kontaktowymi znajduje się w pliku pdf do pobrania:

Prosimy również o zapoznanie się z regulaminem programu ECHOCAST Polska.


kontakt:
Muzeum Pałacu Króla Jana III w Wilanowie
echocast@muzeum-wilanow.pl

drukuj
Podziel się:
Wykop Facebook
Echocast różne potrzeby.jpg

Program ECHOCAST Polska (artykuł)

Program ECHOCAST Polska powstał w 2015 r. w celu aktualizacji materiałów ECHOCAST i dla zapewnienia wysokiej jakości szkoleń dzięki systematycznym pracom nad materiałami, szkoleniom i superwizji trenerów oraz certyfikacji. ECHOCAST to program i materiały szkoleniowe wypracowane w wyniku międzynarodowego projektu, w którym uczestniczyły instytucje kultury i ośrodki uniwersyteckie z różnych krajów europejskich. Muzeum Pałacu Króla Jana III w Wilanowie aktualizuje, modyfikuje i rozwija owe materiały. Prowadzi również szkolenia trenerskie, organizuje egzaminy i wydaje certyfikaty.

Echocast trudne sytuacje.jpg

Skuteczny trening kompetencji społecznych (artykuł)

Poznaj elementy skutecznego treningu umiejętności społecznych i dowiedz się, w jaki sposób program ECHOCAST spełnia te warunki.

echocast certyfikat_1.jpg

Certyfikowani trenerzy ECHOCAST Polska (artykuł)

Certyfikowani trenerzy programu ECHOCAST Polska to osoby, które przeszły szkolenie z umiejętności trenerskich, znają zaktualizowane materiały ECHOCAST i po zdaniu egzaminu otrzymały certyfikat.

Echocast wprowadzenie.png

Moduł: „Wprowadzenie do obsługi klienta instytucji kultury” (artykuł)

Szkolenie podkreśla rolę personelu pierwszego kontaktu i znaczenie wysokiej jakości obsługi, rozwija postawy sprzyjające współpracy z odwiedzającymi zgodne z procedurami obowiązującymi w instytucjach dziedzictwa. Przedstawiamy cele, zawartość merytoryczną i potrzebne materiały.

Echocast doskonala obsluga.jpg

Moduł: „Doskonała obsługa klienta instytucji kultury” (artykuł)

Szkolenie podkreśla rolę personelu pierwszego kontaktu i znaczenie najwyższej jakości obsługi, wzmacnia postawy odpowiadające na potrzeby i oczekiwania zwiedzających i pozwala ćwiczyć skuteczną komunikację. Przedstawiamy cele, zawartość merytoryczną i potrzebne materiały.

Echocast różne potrzeby.jpg

Moduł: „Różne potrzeby zwiedzających” (artykuł)

Szkolenie rozwija wiedzę o potrzebach różnych grup zwiedzających i możliwościach odpowiadania na ich oczekiwania (np. seniorów, dzieci, gości z niepełnosprawnościami, osób z różnych kręgów kulturowych, znanych osobistości, dziennikarzy). Przedstawiamy cele, zawartość merytoryczną i potrzebne materiały.

Echocast trudne sytuacje.jpg

Moduł: „Rozwiązywanie trudnych sytuacji” (artykuł)

Szkolenie specjalistyczne, oparte na analizie konfliktów, pozwala rozpoznawać ich mechanizmy, rozwija umiejętności reagowania w sytuacjach trudnych, umożliwia ćwiczenie zachowań skutecznych i adekwatnych w danej sytuacji.